Direktlänk till inlägg 11 juni 2013

Vi tänker para SAGA våren 2014 !!!!!

Av ChilliTikkaSaga - 11 juni 2013 11:35

Ni som är intresserade av en valp efter Saga kan ta kontakt via denna sida eller ringa. Saga är en tik på 41cm och väger 16 kg.  Hon är godkänd på vildsvin, viltspår och har Cert/CACIB/BIR  på utställning. Hon är HD röntgad och skall under året på några fler utställningar/jaktprov som jag återkommer till senare.Jag söker nu en meriterad hane inte allt för hög, förhoppningsvis ger det valpar i perfekt storlek och med mycket jaktblod. Att det är vackra hundar gör det självklart inte sämre.

Tar tacksamt emot intresse anmälan!

Mvh

R&Y

  

 

 
 
Ingen bild

Andreas Jönsson

18 augusti 2013 16:47

Hej jag är intresserad av en valptik till våren. Skulle gärna vilja veta lite mer om hundarna. Det kanske till och med är möjligt att få komma och hälsa på och träffa hunden. Jag vet inte riktigt mer vad ni vill veta eller om det finns något mer jag borde skriva. Är inte någon van valp köpare. Hör gärna av er om det är något mer ni undra.

MVH Andreas Jönsson
andreas.jonsson@ljungby.nu

ChilliTikkaSaga

18 augusti 2013 22:53

Hej. Kontaktar dig via mejl. // RP

 
Ingen bild

Lisa Norberg

12 september 2013 21:48

Hej jag skulle vilja veta lite mer om föräldrarna? När till våren tror ni Saga börjar löpa?

Mvh/Lisa
norberg_lisa@hotmail.com

ChilliTikkaSaga

9 november 2013 00:05

Hej.
Återkommer på mejlen.//RP

 
Ingen bild

Pontus

21 december 2013 14:56

Hej!
Jag är intresserad av en kopov valptik.
Vill gärna veta mer om föräldrarna.
Om jag är försent ute, kan du rekommendera eller vet du vart jag ska vända mig för att hitta andra kopov uppfödare?

Tack på förhand
Med vänlig hälsning, Pontus

 
Ingen bild

Pontus

21 december 2013 14:58

Jag som skickade föregående kommentar, men glömde ju min mailadress.
Magdalena.svensson86@gmail.com

Tack på förhand
/// Pontus

 
Ingen bild

Mikael Pettersson

3 januari 2014 18:57

Hej
Jag är intresserad av en Kopov tik valp och vill gärna komma i kontakt med Er. Jag nås på mikael.pettersson@hoistenergy.com eller via mobil 0707108589

ChilliTikkaSaga

6 januari 2014 22:44

Hej.
Tar kontakt via mejl//Ricki

 
Ingen bild

Christian Danielsson

23 januari 2014 09:45

Hejsan är intresserad av en valptik,
Och skulle gärna vilja veta mer om föräldrarna och bakrunden på både hanhund och tik
Tack på förhand
//Christian
Christiandanielsson@live.se

ChilliTikkaSaga

24 januari 2014 09:17

Hej, jag återkommer på mejl./RP

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ChilliTikkaSaga - 25 juni 2023 00:04

Alice är i bland den smartaste  hunden jag haft, och nu även champion. Så lätt att lära och hon gör alltid allt för att det ska bli bra. Enorm jaktlust och väldigt lyhörd på vad jag vill. Fortsätt nu framöver med fler meriteringar under sommar och ti...

Av ChilliTikkaSaga - 22 mars 2023 13:15

Nu börjar vi jobba med meriteringen av Alice. 

Av ChilliTikkaSaga - 3 juli 2022 22:03

Tack för intresset för vår Z -kull. Alla fick nya hem efter åtta veckor. Väl mött när vi ska ha nästa kull. Nu ska vi göra ett försök att meritera Alice som i så fall blir nästa valptik.mvh Gucka Espets Kennel  ...

Av ChilliTikkaSaga - 8 maj 2022 21:19

                        Är vi inte fina? Nu är det bara vi två i den stora kullen på Gucka Espets som ännu inte fått något nytt hem. Vi är bara en månad gamla, så om fyra veckor (3-5/6 )flyttar vi gärna hem till några som tar väl hand om oss. ...

Av ChilliTikkaSaga - 21 april 2022 22:36


Valparna, hela nio styck från meriterade föräldrarna Buran (Hektor) och Deisy. Vill ni ha en valp med gener från väldigt bra jagande föräldradjur så är det dessa ni ska ha. Stort sök, bra skall och säkra upptagare är några av föräldrameriterna. Bland...

Ovido - Quiz & Flashcards