Alla inlägg under mars 2016

Av ChilliTikkaSaga - 27 mars 2016 15:52

Nu har Saga gått i löp. (26/3)

Därför ger jag er en vecka att boka valp med leverans ca 10-14/8.

De som är säkra på och vill ha valp måste höra av sig via denna sida eller facbook "Ricki Persson".

//Gucka Espets kennel

Av ChilliTikkaSaga - 4 mars 2016 22:49

För två år sedan fick Saga sin första kull som blev fantastisk i skogen. Nu skulle jag vilja ta ännu en kull på fina Saga, men hon har inte börjat löpa ännu. På förra kullen parades hon 1 april så det ser ut som om hon håller sig tills detta datum. Jag har väntat på löp sedan 1/1 som jag beräknat men inte,,. Nu är frågan om ni där ute vänta lika mycket som jag och vill ha en valp från Saga även om hon löper så sent som i mitten av denna månaden?  Ni får gärna sätta upp er och skriva om ni tror på Saga och hennes valpar.    Det gäller att hålla hoppet uppe,,.            //Ricki                                             
                                                  
                                                       
                                                  
      

Ovido - Quiz & Flashcards